reklama

V zaľúbení

Pozri sa do mňa, budem Ti more. Doplň ma slzou, v lásky rozhovore.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nanes ma štetcom,do oka dúhy.Z lásky som blázon,všetko Ti sľúbim.Keď sa tak bezhlavo zatočíš,až stratíš na mňa smer.Spomeň si na more, na dúhu,a vieš kde vlastne sme.

Patrik Špaňo

Patrik Špaňo

Bloger 
  • Počet článkov:  134
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Lepšie byť prekvapený pesimista, ako sklamaný optimista.Vzdelaní a inteligentní ľudia si uvedomujú dôležitosť ochrany životného prostredia.Podľa súčastného stavu sveta však musím konštatovať,že väčšinu peňazí majú v rukách úplní hlupáci.Ktorým je dokonca ľahostajný osud aj ich vlastných detí.                                                         (Pa4k) Zoznam autorových rubrík:  FictionSúkromnéPoéziaPrózaNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu